S' ♥

är på riktigt toppen humör idag :)  varför tänker jag inte berätta, är en liten hemlis ;)
har inte hänt så mycket idag, vart sur på alla bussar och spårvagnar! går inga bussar till stan ifrån mig, så fick åka till Backa plan och vänta där hur länge som helst *suck*..
får hoppas på att det är bättre imorgon!
har kommit på att jag har ganska mycket att göra i skolan denna veckan, två redovisningar (jag är ej klar med de så det blir att plugga på det imorgon), en musikläxa som ska vara inlämnad imorgon men jag gör den till nästa gång istället (A) & ett prov på fredag som jag måste bli godkänd på!  Jag orkar verkligen inte plugga så mycket, visst jag får skylla mig själv men ändå!
Jag ska försöka sätta igång med att börja plugga i tid så slipper jag bli så stressad!

Men nu tänkte jag sova, hörs mer imorgon! :)

jag e den stoltaste som du kan se

/ säändr


Kommentarer:



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för oss)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0