s' bara massa sena inlägg!

vet att jag bara skriver sena inlägg, men det är den enda tiden jag kan i stort sätt. antingen är jag i skolan, är med kompisar eller så pluggar jag :)
men ska försöka att bättra det!
idag var det skola som vanligt, bussarna funkade normalt imorse iaf, riktigt gött!
sedan efter skolan blev det hem till bästis som hade gjort mat till mig (a) sen blev det mest TV:n för vår del! haha vi var riktigt sega!
men nu ligger jag här i min säng och ska snart sova, så jag orkar upp imorgon. Gött att min första lektion är inställd så börjar vid nio ungefär :)

men vi hörs imorgon, godnatt på er :)

/ säändr


Kommentarer:
Skrivet av Lottar ut Lanza produkt

var gärna med i min lanza hårprodukt tävling

tryck på min blogg adress för att komma direkt till tävlingen

ha en underbar dag

kram




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för oss)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0