s' sena med svaren

Jag vet att vi är sena med svaren men både jag&manda har haft fullt upp hela helgen! men jag ska till manda senare så då lovar jag att vi ska svara på frågorna :)
fortfarande är det snö ute, jag hatar det! snön är ju allvarligt talat upp till mina knän, jätteskoj eller inte? plus att jag inte har några vinterskor (alla är söndriga!!) så jag fick med mig mamma till backa plan och köpte skor :)
men nu tänkte jag käka, vi hörs senare!

Tre par uggs ifrån Skopunkten 199 kr/styck

/ säändr


Kommentarer:
Skrivet av Caroliine

Såna svarta hade jag ! :D

Tills dom blir sådär fula så man inte vill ha på sig dom då xD Så har dom i stallet nu haha (a)

DATUM: 2010-02-24 | TID: 13:06:46
URL: http://caroliinelindblom.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för oss)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0