s' slut på lov och helg

shit va detta lovet har gått fort, nästan för fort!
iof har jag bara jobbat varje dag, men ändå..
imorgon är det då skola, dock börjar jag tjugo över tio så det är riktigt gött :) fast slutar tjugo över 3, lite segt men det klarar jag säkert av! Men det enda problemet är att alla bussar är ju försenade säkert så man kommer säkert få stå på hållplasten ett bra tag!
har inga direkta planer i veckan, har två redovisningar som jag måste göra klart snart. Även en läxa tills på tisdag! får skylla mig själv att jag tar det i sista sekunden :)
men nu tänkte jag sova, är riktigt trött & ska fixa massa innan jag drar till skolan imorgon. jag kanske hinner slänga in ett inlägg med dagens outfit! men det är bara kanske!



/ säändr

Kommentarer:



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för oss)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0