s' tips

tänkte tipsa om affärerna som duger för mig!

H&M - där ifrån köper jag mest linnen, bikini och även smink. Har oftast bra priser på sakerna och jag tycker der är bra kvalite! Köper även mina solglasögon ifrån H&M :)

GinaTricot - köper i stort sätt allting där, ääälskar den affären! Har grymt fina kläder, fast ibland kan priserna vara dyra :) Men annars är affären skitbra, där jag köper de flesta va mina kläder!


Lindex - där hittar jag mest smink, hårprodukter och lösnaglar! Varför jag gillar Lindex vet jag nog inte riktigt, men de har liksom det jag behöver! Bra priser!

BikBok - köper där någon gång då och då. Tycker det är lite dyrt där faktiskt, men de har riktigt snygga kläder :) På BikBok handlar jag mest byxor och tjocka tröjor.


Cubus - köper oftast linnen eller mjukis byxor här. Brukar inte vara inne där, men är en helt okej affär :) Ibland har de jättesnygga kläder och ibland inte. Kan även ibland köpa smink och sånt där!

/ säändr


Kommentarer:
Skrivet av jennifer gräll

Hejsan, allt bra med dig? :)

DATUM: 2010-02-16 | TID: 22:26:34
URL: http://blondinjennifer.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för oss)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0