s' 21/1-10

skolan var hur segt som helst idag, vet inte riktigt varför men ah gillar inte torsdagar bara!
imorgon har jag sovmorgon till halv 10, riktigt gött :) Slutar jugo i 2 också så ska nog inte klaga på den dagen..
har vart med manda idag, glodde tv för vi båda var hur trötta som helst hahah!
imorgon blir det mysdag, ska träffa manda på kvällen typ eller något och så ska vi göra massor med saker, bla att ringa min sjukgymnast, ska se om jag kan ha sjukgymnasten varje torsdag på morgonen då jag har gympa men kan ju tyvärr inte vara med på den :( så är nog bättre att jag tar tag i detta nu, så operationen blir av!!
men kanske hinner skriva ett inlägg imorgon på morgonen, får se när jag vaknar osv för nu ska jag sova! :)
Godnatt!


/ säändr


















Kommentarer:



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för oss)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0