s' 25/1-10

hann faktiskt inte att skriva någonting imorse. först var jag sjukt seg och sen orkae jag inte sätta på datorn haha..
inte gjort så mycket idag faktiskt, skolan som vanligt och sedan blev det att åka till manda (L) stackarn har fått hjärnskakning, usch för det..
blir strax att gå och lägga mig, ska upp vid halv sju imorgon för ska vara vid stan runt 8, väldigt jobbigt :(
får faktiskt ta tag i bloggen snart, får uppdatera mer och lägga ut mer bilder och vara lite roligare.. men jag hinner aldrig att göra det jag vill göra så det blir alltid samma tråkiga inlägg, ni får hålla ut ;)

men nu ska jag sova, ska försöka få tag i bilder från helgen och sätta in på bloggen och då kan ajg ju berätta vad jag gjorde!

/ säändr




bilden är tagen för jättelänge sen, kanske 6 år sen?


Kommentarer:
Skrivet av Emmelist

filmen var riktigt bra faktiskt .D

DATUM: 2010-01-26 | TID: 12:30:52
URL: http://emmelist.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för oss)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0