s' förkylningen kommer sakta men säkert *wei*

Ligger här i min säng och håller på att få ett frispel på den jävla förkylningen som håller på att komma. Usch säger jag bara, förkylning är nog det värsta jag vet.
Aja dagen har iaf varit bra. Var först hemma lite vid 4 och fixade iordning i lägenheten *mycket stolt över mig själv(a)*. Sedan stack jag för att möta manda, gick hem till henne och åt lite. Sedan träffade vi Diddi och Anya och snackade lite med de (: Efter en liten stund skulle Diddi hem, så jag och manda följde Anya till eketrä och snacka lite med henne.
Tog bussen hem och självklart stötte jag och manda på störda personer på bussen, fyfan vad jobbiga de var. Hoppade av bussen och då träffa vi tre killar som också var lite konstiga haha. Men blev att gå hem till manda och dricka tee och sen var det dags för mig att gå hem, men missade bussen så fick skjuts hem :)
Snart ska jag strax gå och lägga mig, ska bara kolla när bussarna går imorgon. Måste verkligen komma i tid för har matte första lektionen och har grupparbete så får inte komma försent för då kommer man inte in på lektionen. Aja hörs väl imorgon :)
Godnatt!

/ säändr

Kommentarer:



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för oss)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0