s' inte många timmar kvar.

Nu är det verkligen inte många timmar var tills jag är på sjukhuset för operation. Jag är äckligt nervös, har sjukt ont i magen.. Jättejobbigt!

Började med Descutan idag, deeet luktar inte alls gott :( Jag hatar att man måse göra massa saker innan det, massa saker som man inte får göra heller för den delen. Så som att inte äta efter klockan 24.00, inte ha i piercingar eller något.

Men imorgon blir det iaf operation, pappa hämtar mig vid halv, kvart i 1 någon gång. För vi ska vara där senast kvart över 1..

Får hoppas på att det går bra, ska försöka uppdatera imorgon innan jag sticker iväg! Tror inte att det blir något när jag kommer hem, det beror på hur jag mår!

/ säändr


Kommentarer:
Skrivet av allan

hoppas du mår bra nu :)

DATUM: 2011-06-09 | TID: 03:45:41



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för oss)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0