s' min lillebror har livlig fantasi

min lillebror har riktig livlig fantasi, jag tror att han aldrig kan ha tråkigt :) för varje minut kommer han på saker att göra!
som idag till exempel, han märkte att han inte fick den uppmärksamhet som han egentligen ville ha, så han hämtade sina verktyg, ni vet med hammare, fil och allt sånt? man ser verkligen på honom hur han tänker hur han ska göra så vi vill "leka" med honom trots att vi tittar på tv. han ger mig en fil, och säger att jag är en jägare.. jag ska ha filen som pistol haha (L) rätt så gulligt att ha en lillebror ibland men inte alltid :)

nu sitter jag och väntar på att manda ska komma hit, jag tycker synd om henne för niklas kommer vilja att hon leker med henne hahaha (L)
aja ska fortsätta titta på tv!

bilden är tagen 2009 tror jag, fråga mig inte vad han gör (L)

 

/ säändr


Kommentarer:



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för oss)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0