s' sommaren är här

mitt internet hemma hos mamma har krånglat väldigt mycket, därför har jag inte kunnat skriva någonting. jag vet inte riktigt när det kommer igång igen, vi får se :)
idag så var jag med carro i stallet, för att hon ska åka bort imorgon så jag ska passa hennes ponny tills på lördag, så hon skulle visa mig lite saker :)
efter stallet åkte jag och pappa & övningskörde, det gick faktiskt bra för att vara första gången! körde i typ 30 min ;)
sedan har jag faktiskt inte gjort så jättemycket, jag har mest tittat på TV :)
nu ska jag stänga av datorn och krypa ner i sängen, är sjukt trött faktiskt!

Nästa veckas planer;

Ja det blir mest att jobba och åka till ponnyn :D

/ säändr


Kommentarer:



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för oss)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0