s' 2010-06-07

dagen idag har varit upp & ner.
jag vaknade vid nio tiden, men då hade jag knappt sovit överhuvudtaget, kul? nej verkligen inte. men det var bara att gå upp, men så kom mandas mamma vid tjugo i tio för hon skulle köra mig och benne till delsjön.
när vi väl var i delsjön så grillade vi bara för det var så dåligt väder, så jag och benne och några ifrån klassen åkte in till stan för att se vad man kunde köpa till våra lärare :)
efter stan åkte jag hem till manda en snabbis för att sedan möta upp Carro och Isabel vid Centralstationen :)
och där fick vi stå i typ tjugo minuter för att det var sjukt mycket kö.
det tog oss typ en timme att komma till stallet? :S
aja men jag hoppade iaf, och det har jag inte gjort på väääldigt länge, så det kändes skitbra att kunna göra det igen :D fick inte ont i mitt knä eller något :)
sen mötte jag upp manda igen, fast det var bara en snabbis :)
så har min dag varit, hoppas eran har varit bra! :love:
gammal bild på mig och starlight (L)
/ säändr

Kommentarer:
Skrivet av Issaaaa

hehe det gick ju jätte braaa :D <3

DATUM: 2010-06-09 | TID: 23:00:31
URL: http://chilenitaaa.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för oss)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0