s' börja springa

jag har bestämt mig för att nu på sommaren ska jag börja springa. jag pratade lite med manda förut och hon var med på att också göra det :) så på fredag ska vi faktiskt jogga, och det var hur länge sen som helst jag sprang överhuvudtaget så får la se hur det går ;)
så nu ska jag börja träna mycket, både gymma och springa!
idag så var jag även på Östra Sjukhuset, för att göra ett EEG (för er som inte vet så har man elektroner på huvudet). Det var riktigt segt att vara där, för det var ett mörkt rum som man skulle vara i och ibland så skulle man titta och sedan blunda igen, så man blev väldigt trött :P jag gjorde tre olika övningar och det kanske tog 30 min. Jag får svaren om två veckor, så man får ju hoppas att det är bra :)

min data är dum, den vill inte ladda upp några bilder tyvärr..

/ säändr


Kommentarer:



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för oss)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0