s' en dag kvar!

jaa, imorgon har jag skolavslutning & det känns så underbart :D
ska vara i skolan vid 9 och vi slutar kvart i 10, så jag är ju inte direkt länge i skolan.
men idag så har jag och manda först varit i min systers lägenhet, vi sov över där för att min syster är borta i fyra veckor så jag skulle ta hand om den :)
vid halv tre tiden mötte vi upp min andra syster och följde med henne hem, för att vi skulle passa hennes barn. det gick jättebra och när min syster kom hem igen så fick jag & manda varsitt halsband av barnen för att vi var så snälla och passade de :) halsbandet var hur fint som helst! slänger ut en bild imorgon kan jag lova!
min syster fixade även mandas naglar och klippte mitt hår, så det var en hel dag där i Landvetter haha ;)
men jag ska faktiskt strax sova, ska upp vid sju imorgon så jag hinner med allting! :)
Godnatt på er!
busungarna! :love:
/ säändr

Kommentarer:
Skrivet av Caroliine

Sv; Haha jaa verkligen! :O

DATUM: 2010-06-09 | TID: 23:40:39
URL: http://caroliinelindblom.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för oss)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0