s' hur kan man som förälder!?

Jag var inne på aftonbladet och såg ett videoklipp om en kille som är 2 år och röker!
Jag fattar inte vad föräldrarna tänker med?! Hur kan de låta sin son få röka, och dessutom 40 (!!!!) cigaretter om dagen!
Hans pappa lät honom testa att ta en cigarett när han var 1,5 år och sen dess har han rökt. Hans mamma har flera gånger försökt att få honom att sluta, vilket inte ger något resultat!

Ibland fattar jag inte vad föräldrar tänker med, att ens tänka tanken att ge en cigarett till sitt barn som är 1,5 år!! :s
Seriöst, jag tycker detta är sjukt.
Om ni vill titta på videoklippet så tryck på denna länk; http://www.aftonbladet.se/webbtv/nyheter/utrikes/article7207258.ab
/ säändr

Kommentarer:
Skrivet av bennsson

jaaaag vet! :O jag såg de klippet för några dagar sedan! :S heelt efterblivet asså.

ofta man ens visste va en cigarett va när man va två år! :S

DATUM: 2010-06-02 | TID: 12:00:12
URL: http://www.nattstad.se/liitenbenne



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för oss)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0