s' sommarlistan!

1. Ditt favoritställe på sommaren?
- Det blir nog vedbände & även stranden en varm sommarkväll ♥

2. Hur spenderar du hellst den perfekta sommardagen?
- Är med vännerna vid stranden och grillar! Eller om man är i stallet några timmar och sedan bara tar det lugnt är också bra :)

3. Vad lägger du helst på grillen?
- Hum svår fråga, jag gillar i stort sätt allting :)

4. Vad har du för planer för årets sommarlov/semester?
- Först ska jag jobba i fyra veckor, sedan blir det bara att vara vid havet och ta det lugnt. Sedan i slutet av sommaren så blir det Vedbände!

5. Dina bästa sommarfärger?
- Aprikos och turkos.

6. Nämn några saker du tycker är typiskt svenskt på sommaren:
-
Hum, att åka och campa någonstans kanske? Klaga på sommaren oavsett vilket väder det är. Bonnebränna (haha!) & även hur mycket vi håller på inför midsommar?!

7. Bästa sommarminnet från barndomen?
- Jag har många fina minnen så jag kan inte bara ta en! Men allt ifrån fotboll till Öland osv.

8. Havet, sjön eller poolen?
- Jag gillar mer sjön än havet men det blir oftast att man åker med sina vänner till havet så jag har börjat gilla det mer och mer. Men jag när jag är utomlands brukar jag mest bada i poolen :)

9. Vad väljer du i glassbaren?
-
Helt olika! 

10. Vart går din drömsemester?
- Det blir nog utomlands till typ Kreta!
/ säändr

Kommentarer:



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för oss)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0