s' underbar helg!

helgen har varit hur bra som helst :D
jag och manda åkte upp till ödsmål med två kompisar i fredags, den dagen gjorde vi inte så mycket, åt gott och drack ganska mycket ;) jag & manda la oss vid 4, halv 5.
igår så gick vi upp vid typ 11 och sedan blev vi körda till sjön så badade vi :) sedan åt vi gott igen och drack gott. efter maten gick (!!) jag & manda ner till sjön, satt där och pratade och hade det jättemysigt.
sedan blev det att börja dricka igen, jag skulle sova, men det fick jag inte, manda ramlade då och då, ja behöver jag säga något mer om detta? ;) jag gick och la mig vid halv fyra, medan manda fick lägga sig tidigare :( *fusk*
idag har vi bara tagit det lugnt, åkt hem till gbg, åkt till ytterby, ätit pizza, vart på ramberget :)
fastän det har hänt lite saker i helgen som inte har varit så roligt så har det vart en toppen helg.
imorgon blir det att ta nya tag och jobba ;)
jag nere vid sjön igår!
/ säändr

Kommentarer:
Skrivet av Anonym

Jo sdamma här, aströt!

DATUM: 2010-06-28 | TID: 00:09:38
URL: http://conler.se



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för oss)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0