M'

Hej allihopa!
Inte så ofta jag skriver här har jag märkt när man kollar igenom bloggen, men underbara Sandra håller den ju uppdaterad som tur är. Haft en rätt så soft helg, var i stan i fredags o käka sen har jag bara degat hemma med sandra, skönt med en sån helg ibland :). Nästa helg blir de utgång på fredagen och borås på lördagen.
Imorgon blir det skola som vanligt så får gå och lägga mig alldeles snart, så vi hörs när vi hörs!
Puss och kram

Det handlar om att hålla andan när man är 10 kilometer under vatten ytan, då det är helt mörkt överallt och änglarna i dina drömmar inte kan rädda dig. det handlar om att kunna simma även om man dras ner i djupet fortare än bilar susar fram på motorvägen. det handlar om att kunna överleva när hela världen försöker krossa dig.

Kommentarer:



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för oss)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0