s' 2010-05-16

Hej på er :)
ska strax gå och lägga mig men tänkte bara skriva lite först. imorgon är det ju som sagt skola som vanligt, sen blir det snabbt hem och sedan åka iväg igen, vart jag ska någonstans får ni reda på imorgon ;)
under helgen har jag faktiskt varit duktig, jag har gjort klart två saker, en novell (svenska) och sedan gjort citat&kommentar (svenska) <- den har jag missat att lämna in så lika bra att göra den :)
så nu behöver jag inte tänka på den novellen heller, det brukar alltid vara så att jag sitter i sista minuten och skriver klart men nu behöver jag inte det :D
nu är det inte så långt kvar till sommarlov heller, det är riktigt gött faktiskt! :love:
vi hörs antagligen imorgon innan skolan, eftersom jag börjar senare!
/ säändr

Kommentarer:



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för oss)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0