s' 2010-05-27

hej på er :)
sitter här med min lilla laptop i knät i sängen och håller på att somna haha ;)
idag var det skola som vanligt och efter det blev det att gymma lite, sedan åka och möta upp manda. haha och det ska alltid hända oss massa saker haha, så varför skulle det inte hända något idag? ;) självklart hände det en sak, men det ordnade sig som tur var!
strax ska jag krypa ner i sängen, är riktigt gött att jag är ledig imorgon, eller ah jag ska faktiskt på student. ska möta upp min syster vid tolv imorgon så jag hinner säkert blogga innan det ;)
ingen är perfekt, det vet jag om.
hur fan kunde jag se att du var en "perfekt" kompis? det stämmer inte, att jag kunde
ha så jävla fel är helt sjukt,
du är så falsk så det inte är sant.
öppna ögonen och se vad du håller på med.

/ säändr

Kommentarer:



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för oss)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0