s' ingen rolig dag imorgon

hej på er :)
idag var det ju som sagt skolan och efter det var jag med benne en liten stund i stan och sedan blev det att åka hem till manda :)
dagen har vart bra faktiskt, fast har känt mig lite halv hängig, vet faktiskt inte varför, kanske börjar bli sjuk? :(
imorgon blir det skolan (som vanligt haha), har faktiskt gjort en läxa idag som ska vara till datan, inte direkt svår (bara att lägga in bilder på en sida haha ;)) så det har jag fixat!
men slutar skolan vid tre & efter skolan blir det att möta upp manda och åka till vårdcentralen.. kan berätta någon annan dag varför jag ska dit.. :(
ska även försöka plugga lite imorgon, för har lite arbeten som jag måste få gjort! :)
men vi får hoppas att det går snabbt hos läkaren iaf!
nu har jag tänkt att sova för att orka imorgon :D
/ säändr :love:

Kommentarer:



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för oss)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0