s' varför alltid i sista sekund?

Hur lyckas jag alltid?!
Åhh jag blir så trött på mig själv ibland asså, nu sitter jag här med två läxor som ska vara klart tills imorgon! :( Jag får dock skylla mig själv men ändå, inte roligt att sitta här nu på kvällen och göra läxor!
Jag har iaf lovat mig själv att jag ska skärpa mig med allt sådant, får se hur det går! :)
Men iaf, helgen har varit hur bra som helst, fredags hände inte så mycket var mest hemma hos manda och tittade på film, igår var jag, manda, Lilly och Liam i slottsskogen och sedan blev det grillning hemma hos manda. Idag så var det först en liten stund hos manda, sedan hemma till mig för att vi skulle ha "släkt" middag eller vad man ska kalla det och sedan blev det hem till manda igen :) :love:
Nej nu får jag faktiskt sätta mig ner och plugga lite!! ;)
jag just nu! ;)
/ säändr

Kommentarer:



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för oss)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0