s'

hej på er :)
jag sitter hemma hos manda nu, hon var lite hungrig så  hon gick ut till köket så jag snodde datorn ;)
idag har vi faktiskt inte gjort så mycket, vaknade vid halv 11 ungefär och sedan har vi bara tagit det lugnt. Gjorde lite av Mandas arbete, eller ah gjorde klart det :)
Strax kanske vi ska åka hem till mig för att hämta lite grejer (tex mitt svenska häfte, för jag ska ha skrivit klart en novell). Ikväll ska vi inte göra så speciellt mycket, antagligen bara ta det lugnt!
Hoppas att ni får en fin fredag :love:


bild ifrån Kreta för snart ett år sedan, med pappa.

Snart åker även pappa till underbara kreta.. usch är verkligen avis, hoppas att han köper något fint till mig :blush:
/ säändr

Kommentarer:



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för oss)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0