s' 2010-11-21

Hej bloggen :)
Under hela helgen har jag varit hos pappa :) Riktigt skönt faktiskt, har fått tänka lite osv..
Kan berätta lite vad jag har gjort under dessa dagar:
Fredag - Åkte med bussen så jag kom fram vid 2 tiden typ, men min pappa hämtade upp mig så att jag slapp att åka hela vägen ;) Vi åkte och hämtade upp Niklas, men Johanna satt också vid Niklas dagis för att hon inte orkade gå upp för backen ;) Aja sen efter det gjorde vi inte så mycket, jag pluggade mest *duktig tjej* :D
Lördag - Jag och Johanna åkte in till stan för att se på bio, träffade lite folk också :)
Söndag - Vaknade vid kvart över 8 tiden för att jag skulle åka till stallet, eller ah jag skulle vara där vid 10.. Pappa var snäll och följde med mig dit :D Men jag var tvungen att vara i stallet ganska så tidigt för att vi skulle till farmor vid 1 tiden, trevligt :) efter farmor så åkte jag till manda och nu sitter jag här och ska strax sova, ovanligt va? ;)
Godnatt på er!
/ säändr

Kommentarer:



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för oss)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0