s' vedbände 2010

Här kommer några bilder ifrån vedbände :)
Vi i Getingboet var väldigt snygga andra dage då vi gjorde "Pär begär" ;)
En dag hade vi Karaoke, jag och Becca övade inne i stugan, eller vad gör vi?
Vi är riktigt snygga Getingar
Vi fick låten Cara Mia, jag kan ju säga att det inte gick så bra ;)
Personal maskeradhoppning, våra "mammor".. Vi hade tema "kultur" och då tog vi självklart den svenska kulturen. Hon till vänster är kräfta och hennes häst är dill, hon till höger är svenska flaggan, hon har även en midsommar krans, hästen är full av svenska traditioner så som julafton, köttbullar, påsk och där bak på honom så stod det "IKEA" och "ABBA"! :D
Sedan var det vår tur att träna hoppning inför tävlingen.
Sedan var det hopptävling, och självklart ramlade jag av ;)
Sista kvällen ♥
Det får bli ännu mer bilder en annan dag men nu måste jag rusa
/ säändr

Kommentarer:
Skrivet av Jessica

Jag har varit i libanon hehe =)

jo allt är bra med mig tack. Vad händer idag då?

DATUM: 2010-09-03 | TID: 17:46:11
URL: http://jjessicita.blogg.se/
Skrivet av isabel & Caroline

Sv; Jaaa :/

DATUM: 2010-09-03 | TID: 22:16:08
URL: http://sistersofgothenburg.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för oss)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0