s' Dag 5: Vad är kärlek

Kärleken till ens pojkvän/flickvän ser inte likadan ut som den till ens vänner eller min familj. 
Den självklaraste kärleken är den till min familj. Man älskar dem oavsett vad! Man behöver inte ringa varje dag, för de vet att man har mycket att göra när man går i skolan. Jag kan ringa mitt i natten för att de ska hämta mig när jag har vart ute. Min familj känner mig och inser att de måste hämta mig om jag är i stallet och säger att jag har ont i mitt knä..
Min kärlek till mina vänner är en annan sorts kärlek.. Jag har en allra bästa vän och några andra som är mina bästa vänner. De flesta av mina vänner känner mig mer och det är så det ska vara. Med vänner ska man kunna prata om allt med, skratta, gråta, ja ni förstår nog..
När man blir kär så är det också en annan sorts kärlek.. När man är kär så får man fjärilar i magen så fort man hör namnet av personen.. Man ler så fort man får ett sms.. När man kramar personen och aldrig vill släppa taget!
Det finns massvis med sorters kärlek, det kan även vara till saker så kort sagt kärlek är fantastiskt!


/ säändr

Kommentarer:



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för oss)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0