s' sakna eller sakna inte?

Det är först nu som jag börjar inse hur mycket jag egentligen har gjort för dig. Nu som jag inser att jag har gjort så mycket fel pågrund av dig, för att du betydde något för mig. Dagarna passerar och för varje dag tänker jag mer och mer på vad jag har gjort för dig. Börjar även tänka om jag har fått lika mycket tillbaka ifrån dig? Jag vet att det inte är sant att du har gjort så mycket för mig, fast ändå har du gjort det fast på ett annat sätt. Jag kan själv inte förklara hur du gjorde men jag vet vad du gjorde för mig och det är nog det viktigaste. Men min största gåta är ändå om du verkligen behövde mig så mycket som du sa till mig? Jag tror faktiskt inte det, för du verkar ju ha det underbart nu? Eftersom du aldrig hör av dig eller något sånt. Jag vet inte ens hur du mår, och jag brukade alltid få veta det först? Få veta hur du mådde, vad du hade gjort under dagen, om du var ledsen, glad eller vad som helst. Jag fick ändå reda på det under dagen, men nu vet jag ingenting. Absolut ingenting, och det gör mig tom inuti. Jag vet själv att jag aldrig kommer att glömma av dig, men för mitt eget bästa så ska jag inte skicka sms till dig först eller något. För om du vill mig något så vet du vart jag finns, vad är du rädd för? Rädd att jag ska säga att jag bara vill vara vän med dig? Betyder inte vänskap något för dig längre? För ärligt talat så tror jag faktiskt att du bara ha tagit mig som vän, ingenting annat. Det var faktiskt du som berättade för mig att jag betydde så mycket för dig, men hur kan du göra så som du gjorde då? Visst jag kan ha fel du kan ha älskat mig, men inte så länge som du har sagt, men då får du ju berätta det för mig.
Snart två år, du kommer fortfarande finnas i mitt hjärta oavsett vad som än händer. Jag kommer fortfarande fantisera att du kommer hem till mig och säger rätt i mina ögon att du älskar mig.
Men jag måste inse att det bara är en dröm..
Men våra minnen vi har skapat, det kan jag lova att de finns med mig överallt, vad som än händer.
Du kan inte ändra på mig mer, för jag nu vet jag att jag blir knäckt och inte klarar av den personen, du får säga vad du vill och hur du vill, men du kan ha klart för dig att jag inte kommer ändra mig någonting för din skull, kommer inte ta tillbaka dig eller något. För vad fan får jag tillbaka?

Jag älskar dig min vän, ingen kan ändra på det, oavsett hur besviken jag är på dig just nu. 
Nu när jag skriver detta får jag tårar, jag kan inte hjälpa det men alla minnen, alla skratt, tårar, skrik har du glömt av det? Det har inte jag.



/ säändr

Kommentarer:



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för oss)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0